Getyourguide.nl has a 4.4 - star rating from 7 reviews, indicating a high level of customer satisfaction!

2 stars
1 review
1 stars
0 Reviews
Rating (1.0)

About company

GetYourGuide is een online platform voor het boeken van uitstapjes en activiteiten wereldwijd. Met een brede selectie aan ervaringen, van stadswandelingen tot avontuurlijke uitstappen en attractietickets, biedt GetYourGuide reizigers de mogelijkheid om hun bezoek aan een bestemming uniek te maken. Het bedrijf stelt klanten centraal en vereenvoudigt het boekproces met een gebruiksvriendelijke interface en garantie op betrouwbaarheid en kwaliteit. Meer dan 35 miljoen reizigers hebben GetYourGuide al vertrouwd voor hun activiteitenbeleving.

Belangrijkste details:

• Locatie: Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Berlijn, Duitsland.
  • Oprichters: Getyourguide.nl werd opgericht door Karl Richter.
  • Oprichtingsdatum: Het bedrijf werd opgericht in het jaar 2013.

Customer reviews

Sort by:
  • Sort by:
  • Most relevant
  • By date
  • By rating
(4.0)
Ik heb een heel geweldige tijd gehad
by Jedidiah Negate

Ik heb een heel geweldige tijd gehad bij de Ouzoud-watervallen in Marokko. Onze gids, Hichami, was geweldig, hij was erg vrolijk, controleerde meerdere keren of iedereen oké was en vertelde ons veel over de watervallen en de Berberse cultuur tijdens onze trip. 5 sterren voor Hichami! Het enige wat fout ging is dat we nooit een tijd voor ophaling hebben ontvangen, we belden ons noodnummer meerdere keren, uiteindelijk hebben we contact opgenomen met Get Your Guide en zij slaagden erin om contact op te nemen met onze bestuurder om ons te laten weten hoe laat we klaar moesten zijn.

Respond as company
(5.0)
De helemaal leuk. De gids was fantastich.
by Carol H

De helemaal leuk. De gids was fantastich. Ze gaf ons veel informatieve kennis over Malta tijdens de excursie. Er was een telefoonnummer dat werkte op de zondag van de trip. Het tourbedrijf maakte de ophaallocatie zo handig voor ons (niet vermeld). In je hoofd weet je dat meerdere ophaalpunten vertragingen kunnen veroorzaken, maar 15min geen show, we belden het nummer en werden meteen doorverbonden met de persoon die ons kwam ophalen. Het is altijd goed om een online boeking aan een echt persoon te kunnen koppelen.

Respond as company
(5.0)
Hoi allemaal, ik wil graag mijn ervaring delen
by Paulina Bołdyzer

Hoi allemaal, ik wil graag mijn ervaring delen over de "jdm tour". Mijn gids, een coole vent genaamd Yuto, was super. De reis was geweldig. Ik ben een grote fan van gemodificeerde auto's en ik heb honderden uren doorgebracht met het rijden in Tokyo, maar niets kan vergeleken worden met de ervaring die je met deze jongens hebt. Een zeer geslaagde reis, ik ben nog steeds erg onder de indruk van Daikoku. Groeten en ik raad het aan voor JDM fans.

Respond as company
(5.0)
Een absolute aanrader
by Vesi Tsvetanov

Tijdens onze reis naar Brugge en Gent in België hadden we een geweldige ervaring dankzij onze gids Veronica, die zeer informatief, vriendelijk en behulpzaam was. Onze chauffeur Phillip was ook uitstekend. Daarnaast hebben we tickets gekocht voor de hop on/off bus in Brussel en een transfer naar de luchthaven met FlibcoBus via GET YOUR GUIDE. Alles verliep perfect en het gebruik van GET YOUR GUIDE was heel gemakkelijk. Een absolute aanrader!

Respond as company
(5.0)
Ik heb GetYourGuide gebruikt om een rondleiding
by Linda

Ik heb GetYourGuide gebruikt om een rondleiding door Pompeii te boeken. De informatie over de tour kwam precies overeen met onze ervaring. Het was makkelijk te boeken en ze gaven uitstekende details over waar te ontmoeten, hoe er te komen, enz. Toen we aankwamen, waren de medewerkers waarmee we te maken hadden geweldig en onze tour en gids waren fantasties. Ik zou niet aarzelen om GetYourGuide opnieuw te gebruiken om een tour te boeken.

Respond as company
(5.0)
Tijdens mijn reizen in Nieuw-Zeeland heb ik gebruik gemaakt van GET YOUR GUIDE
by Helen Quenet

Tijdens mijn reizen in Nieuw-Zeeland heb ik gebruik gemaakt van GET YOUR GUIDE. Het platform maakte het voor mij gemakkelijk om activiteiten te zoeken, te boeken en de locaties te vinden, allemaal op één plek. Ik vond het uitstekend en zou het zeker aanbevelen!

Respond as company
(2.0)
Het boeken van een ballonvaart voor Marrakesh