Ik zat weer met een
Ik zat weer met een lege drankvoorraad en dacht, laat ik DrankDozijn een kans geven. Maar wat denk je? PostNL heeft het weer verknald. Ze beweren dat er niemand thuis was, maar geloof me, ik was er de hele dag. Geen bel gehoord, geen briefje in de bus. Het is net alsof ze niet eens de moeite nemen om langs te komen. En nu zit ik met de gebakken peren en moet ik zelf naar zo’n afhaalpunt om mijn bestelling op te halen. Klanten klagen ondertussen dat ik niks te schenken heb, en dat is niet best voor de zaken. Dit is al de vierde keer dat dit gebeurt. Echt, ik ben er klaar mee. Misschien tijd om een andere bezorgdienst te zoeken. DrankDozijn, regel dit alsjeblieft met PostNL!
0 comments
Replying to Sjakiep Manisfluit
The comment must be at least 10 characters.