Vorig jaar had ik het
Vorig jaar had ik het genoegen om met Djoser een reis door de Balkan te maken. Wat een avontuur! De mix van bruisende steden en prachtige natuur was echt geweldig. De hotels waren prima, niets op aan te merken. Onze reisleidster was aardig, maar nog wat onervaren. De chauffeur sprong vaak bij met tips, wat soms handig was, maar ook de nodige vertraging opleverde. Vooral in Pristina, waar we haastig door onze lunch moesten omdat de gids al klaarstond. Het zou beter zijn als de reisleidster de leiding had genomen. Ondanks dat, was het een fascinerende reis. De vijf landen die we bezochten gaven een mooi beeld van de regio en haar rijke geschiedenis. Echt een aanrader voor iedereen die de Balkan wil ontdekken!
0 comments
Replying to J Scholten
The comment must be at least 10 characters.