Wat een avontuur was dat!
Wat een avontuur was dat! De reis overtrof al mijn verwachtingen. We hebben zoveel gezien dat ik het bijna niet kan bevatten. Ja, de dagen waren lang en soms best intensief, maar elke kilometer was het waard. De groep was geweldig, voelde echt als een kleine familie. Iedereen was er voor elkaar, en dat maakte het zo bijzonder. En dan Marc, onze gids, wat een topper. Hij wist precies hoe hij de sfeer erin moest houden en had altijd een antwoord op al onze vragen. Het was inspannend, zeker, maar ik zou het zo weer doen. Echt een ervaring om nooit te vergeten!
0 comments
Replying to Annemarie Wiersma
The comment must be at least 10 characters.