Met mijn kleinzonen op avontuur
Met mijn kleinzonen op avontuur in Japan gegaan, wat een reis! We kozen voor Djoser, en dat bleek een schot in de roos. Onze gids, Wieke, maakte alles zo soepel. Tokyo was ons startpunt: wat een stad! Drukte, neonlichten, en dan die technologie, echt indrukwekkend. Met de Shinkansen, dat snelle treintje, zoefden we naar Kyoto. Daar was het een oase van rust met al die tempels en mooie tuinen. Osaka was de kers op de taart, zo levendig en het eten... om je vingers bij af te likken. Deze reis had echt alles: cultuur, natuur, stadsleven, en een beetje avontuur. Mijn kleinzonen en ik hebben herinneringen gemaakt die voor altijd blijven.
0 comments
Replying to Fokke Hoekstra
The comment must be at least 10 characters.