Weet je, laatst hadden we
Weet je, laatst hadden we echt een rotdag. Onze zoon was aangereden en we dachten dat alles wel goed zou komen met de rechtsbijstand die we hadden. Maar helaas, het liep anders. We hadden al flink wat voorwerk gedaan, maar weken later nog steeds niets gehoord. Dus besloot ik zelf maar eens te bellen. Wat bleek? Ze waren nog niet eens begonnen met de zaak! En dat terwijl er zoveel geregeld moet worden, vooral voor de gewonden en de afwikkeling. Echt teleurstellend. We hebben nu maar onze eigen rechtsbijstand ingeschakeld. Hoop echt dat zij het beter aanpakken, want dit kan zo echt niet. Zo ga je toch niet met mensen om?
0 comments
Replying to Janine ter Reehorst
The comment must be at least 10 characters.