Ik had laatst een nare
Ik had laatst een nare ervaring met mijn autoverzekering. Mijn auto, amper drie maanden oud, vloog ineens in brand terwijl ik op de snelweg reed. Gelukkig kon ik op tijd stoppen, maar de schade was enorm. Ik was volledig verzekerd bij Allianz, dus ik dacht dat alles wel goed zou komen. Maar nee, ze beweren dat ik de brand zelf zou hebben veroorzaakt! Dat slaat natuurlijk nergens op. Bovendien, de klantenservice is echt een ramp. Elke keer als ik bel, word ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige echte hulp. Dit voelt gewoon niet eerlijk. Ik ben nu aan het overwegen om juridische stappen te nemen, want dit kan toch niet zo doorgaan?
0 comments
Replying to Mitchel
The comment must be at least 10 characters.